News
Trending

The Ukraine-Russia war of the Simpsons Predictions come true

‘سمپسن’ کارٹون نے روس-یوکرین تنازعہ کی پیشین گوئی کو “بہت افسوسناک” اور اتفاقی نہیں کہا
طویل عرصے سے چلنے والا فاکس کارٹون بظاہر مستقبل کی پیشین گوئی کرنے کے لیے کئی بار خبریں بنا چکا ہے، لیکن زیادہ تر حالات مزاحیہ اور بے ضرر ہیں۔ اس بار یہ مختلف ہے۔

Twenty-four years ago, the Ukraine-Russia war of the Simpsons cartoon  Predictions come true
Twenty-four years ago, the Ukraine-Russia war of the Simpsons cartoon Predictions come true

جمعرات کو روس کے یوکرین پر مکمل حملے شروع کرنے سے پہلے، سوشل میڈیا صارفین کی ایک سیریز نے نوٹ کیا کہ دی سمپسنز ایک بار پھر 1998 میں مستقبل کی پیشین گوئی کرتے نظر آئے۔

ان سوشل میڈیا پوسٹس پر سمپسنز کے نمائش کنندہ ال جین کا دھیان نہیں گیا، جو ہالی ووڈ کے رپورٹر کو بتاتا ہے کہ 24 سالہ گیگ – جو اب ایک واضح حقیقت ہے – “بہت افسوسناک”

طویل عرصے سے چلنے والے فاکس کارٹون نے بظاہر مستقبل کی پیشن گوئی کرنے کے لئے سالوں میں کئی بار خبریں بنائیں۔ زیادہ تر، حالات مزاحیہ ہیں، جیسے سپر باؤل میچ اپ یا فیس ٹائم کی ایجاد۔ یہ مثال مختلف ہے۔

“پیش گوئیوں کے لحاظ سے، ہمارے پاس دو قسمیں ہیں: معمولی، جیسے ڈان میٹنگلی ‘ہومر ایٹ دی بیٹ’ میں اپنے بالوں کے لیے مشکل میں پڑ رہا ہے،” جین کہتے ہیں۔ “اور پھر اس طرح کی پیشین گوئیاں ہیں۔ مجھے یہ کہنے سے نفرت ہے، لیکن میں 1961 میں پیدا ہوا، اس لیے میری زندگی کے 30 سال سوویت یونین کے تماشے میں گزرے۔ تو، میرے نزدیک، یہ ایک پیشین گوئی سے زیادہ افسوسناک ہے۔ ہم نے صرف سوچا کہ چیزیں خراب ہونے والی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button