NewsWorld

آج پوری دنیا میں معلومات تک یونیورسل رسائی کے لیے بین الاقوامی دن منا رہا ہے

ہر سال 28 ستمبر کو معلومات تک عالمی رسائی کا عالمی دن منایا جاتا ہے۔ یہ دن اس خیال کو فروغ دیتا ہے کہ دنیا بھر میں ہر فرد کو معلومات حاصل کرنے اور حاصل کرنے کا حق حاصل ہے۔

INTERNATIONAL DAY FOR THE UNIVERSAL ACCESS TO INFORMATION

معلومات کا یہ حق آزادی اظہار کے حق کا ایک لازمی حصہ ہے۔ اس میں مقامی ، قومی اور بین الاقوامی سمیت ہر سطح پر معلومات شامل ہیں۔ معلومات کا حق فیصلہ سازی ، جمہوری حکومت میں حصہ لینے اور شفافیت بڑھانے کے لیے ضروری ہے۔ جب شہریوں کو معلومات تک رسائی حاصل ہوتی ہے کہ وہ کس طرح حکومت کرتے ہیں تو یہ کھلے اور صحت مند معاشروں کی طرف جاتا ہے۔ یہ سب کرپشن سے لڑنے کا ایک طریقہ بناتا ہے۔

معلومات تک رسائی کی اہمیت کے باوجود ، دنیا بھر میں بہت سی حکومتیں رسائی کو محدود کرتی رہتی ہیں۔ دنیا کی اکثریت ریاستیں معلومات تک رسائی کو بنیادی حق نہیں سمجھتی۔ ان میں افریقہ اور مشرق وسطیٰ کے کئی ممالک شامل ہیں۔ مزید برآں ، بہت سے ممالک میں انٹرنیٹ تک محدود رسائی ہے۔ ان میں سے کچھ چین ، کیوبا ، ایران ، شمالی کوریا اور سعودی عرب شامل ہیں۔

معلومات تک رسائی میں یہ بھی شامل ہے کہ ہر شخص ڈیٹا حاصل کر سکے۔ اس میں معذور افراد ، اقلیتیں اور غربت زدہ علاقوں کے افراد شامل ہیں۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button